Retourneren

Retourprocedure

Eisen

Is de bestelling die u ontvangen heeft niet wat u ervan verwacht had? Uiteraard is het mogelijk deze dan te retourneren voor een restitutie van uw volledige aankoopbedrag. De verzendkosten die u maakt voor een retourzending vergoeden wij echter niet, met uitzondering op leveringen die niet deugen of onjuist zijn (zie het menu "Onjuist of een beschadigd artikel ontvangen"). De retourzending moet aan de volgende eisen voldoen:

  • Compleet met labels, niet gebruikt, en niet beschadigd zijn, uiteraard mag u het desbetreffende artikel wel passen
  • Binnen veertien (14) dagen na ontvangst van de bestelling te zijn verstuurd
Adres
Indien de retourzending aan de eisen voldoet dan kunt u de zending versturen naar het onderstaande adres;
NEFLYX
Hopbrouwer 2 1.05
5253RE Nieuwkuijk
Nederland
Let op dat dit adres anders is voor onze Belgische klanten, het Belgische retouradres kunt u linksonder op de pakbon vinden die bij uw levering zat.

Wij vragen u tevens de pakbon die bij de bestelling zat mee te sturen, zo weten we bij welke bestelling de retourzending hoort. Mocht u de bestelling wensen te ruilen dan kunt u hier het artikel op noteren die u in ruil wenst te ontvangen.
Indien het voor u makkelijker zijn om de zending naar een Belgisch adres te versturen dan ontvangen wij graag een aankondiging van uw retourzending per mail op info@neflyx.nl. We zenden u dan direct een Belgisch adres waarnaar u de zending kunt versturen.
Terugbetaling
Indien u de bestelling met behulp van iDEAL of Bancontact betaald heeft dan volgt de terugbetaling binnen 5 werkdagen. Bij de overige betaalmethodes zal de terugbetaling zichtbaar zijn op de dag van aflevering van de retourzending.
Onjuist of een beschadigd artikel ontvangen

Uiteraard vergoeden wij de retourkosten indien u een onjuist artikel of een artikel met een productiefout heeft ontvangen. We hebben dan enkele opties voor u.

  1. We sturen u per mail een verzendlabel waarmee u de broek via een GLS pakketpunt gratis terug kunt sturen
  2. U stuurt het artikel zelf terug met een pakketdienst naar keuze (zoals PostNL), vervolgens betalen wij de kosten die u hiervoor maakt aan u terug.
  3. We plannen een ophaalafspraak voor u in bij onze koerier. U dient dan een dag aan ons door te geven waarop u de gehele dag thuis aanwezig bent. 
Graag horen wij van u in een e-mailbericht (info@neflyx.nl) om welk artikel het gaat en een keuze uit de drie bovenstaande opties.
Ruilen
Wenst u liever een ander artikel te ontvangen in plaats van een terugbetaling? Vermeld dan op de pakbon die u meestuurt welk artikel u ervoor in de plaats wenst te ontvangen. Indien het artikel beschikbaar is zullen wij direct voor de levering hiervan gaan zorgen. Mocht het ons niet lukken het gewenste artikel te leveren dan nemen wij contact met u op. Eventueel kunt u voor de zekerheid van tevoren op onze website kijken of het artikel in de gewenste maat leverbaar is.
Copyright © 2010-2020 Neflyx